U ontvangt altijd razendsnel antwoord op uw vraag.
Daarnaast is onze klantenservice bereikbaar via de Livechat of E-mail.
Wij zijn op werkdagen van 09:15 tot 17:00 geopend.

Veelgestelde vragen

Bekijk of uw vraag reeds door anderen is gesteld:

Hebben jullie een fysieke winkel?

Wij hebben geen fysieke winkel, ons magazijn is volledig ingericht op het verzenden van producten. Zo kunnen wij de prijzen scherp houden! Uiteraard snappen we dat bijvoorbeeld meubilair soms eerst even getest moet worden. Daarom verzenden wij vanaf 100 euro gratis en kan een product binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourgestuurd worden!

Waneer wordt mijn pakket bezorgd?

Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen door ons verzonden. Wij verzenden onze pakketten aangetekend met PostNL binnen Nederland en België. Zo bent u verzekerd van correcte afhandeling.

Na verzending ontvangt u direct een bevestigingsmail met Track & Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen!

Kan ik mijn producten retourneren?
Toch niet wat u zocht? Geen probleem! Retourneren van ongebruikte artikelen kan binnen 14 dagen na ontvangst. Stuur hiervoor een mailtje naar info@xlshopping.nl met als titel: Retour “uw ordernummer”. Dan ontvangt u van ons binnen 1-2 werkdagen een verzendlabel van PostNL waarmee u uw zending terug kunt sturen!
Volledig gratis retourneren kan eigenlijk helemaal niet. Bedrijven die dit aanbieden verwerken dit gewoon alvast in de verkoopprijs. Wij vinden dit niet eerlijk! Voor retournering rekent PostNL namelijk gewoon 6,95 per pakket. Wij vragen u daarom een bijdrage van 4,50 per pakket. De rest van de retourkosten nemen wij voor onze rekening! De retourbijdrage wordt automatisch verrekend met de terugstorting.
Na ontvangst van uw retourzending staat het bedrag binnen 3 werkdagen weer op uw rekening!
Let op: Onaangemelde retouren kunnen niet in behandeling worden genomen.
Wat zijn de verzendkosten?

Uw bestelling wordt duurzaam verzonden! Wij gebruiken uitsluitend verpakkingsmaterialen van organische oorsprong. Onze verzendkosten zijn als volgt:

Verzendkosten NL:
€0 tot €100:  €3,90
Gratis vanaf €100,-

Heb ik garantie?

Ja wij hanteren de wettelijke norm die stelt dat u recht hebt op een deugdelijk product dat doet wat u ervan mag verwachten. Is er iets niet in orde? Neem dan contact op via de mail, onze live-chat of het contactformulier, wij helpen u graag verder! Binnen de garantie worden reparaties en eventuele heen- of terugzendingen uiteraard gratis uitgevoerd! Vermeld hierbij altijd even uw bestelnummer.

Waar kan ik terecht met een vraag, retourverzoek of klacht??

U kunt ons altijd mailen, onze chatfunctie gebruiken of het contactformulier op de site invullen, dan helpen wij u heel graag! Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer voor correcte afhandeling.

Hebben jullie alle producten op voorraad?

Wij geven bij ieder product de actuele voorraad aan in ons magazijn. Alle producten zichtbaar op de website zijn in principe direct leverbaar.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt met de grootste zorg ingepakt en verzonden, is er onverhoopt toch iets misgegaan tijdens transport? Neem even contact op, we helpen u graag!

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar Nederland en België. Wilt u naar een ander land verzenden? Neem dan even contact op!

Is BTW vrije levering aan bedrijven buiten Nederland mogelijk?

Zeker, u kunt tijdens het bestellen uw BTW nummer invoeren. Dit veld is direct gekoppeld aan de database van de EU zodat het nummer direct gecontroleerd wordt. Bij invulling van een correct buitenlands BTW nummer wordt automatisch de BTW op 0% gezet.

Let op: Na plaatsing is het niet meer mogelijk uw BTW nummer aan te passen of alsnog in te vullen. U kunt alleen tijdens het bestellen opteren voor BTW vrijgestelde levering door een correct BTW nummer in te voeren.

Stel uw vraag

Als u contact opneemt via het onderstaande contactformulier treven wij ernaar om binnen 1 werkdag uw bericht te beantwoorden.